The Legacy

Intryck. Uttryck. Avtryck.

Living the brand

Vi överför modellen från hotell rakt in i din verksamhet.

Att leva och vara ett varumärke är något som inte bara syns, utan känns och genomsyrar hela er verksamhet. Det ger liv till verksamhetens identitet och skapar enastående förtroenden, ovärderliga mervärden och återkommande värdebärare i form av era gäster, kunder och medarbetare.

Med vårt koncept tar vi modellen från hotell och skapar ett unikt, identitetsskapande bemötande och visuellt intryck i er verksamhet. Vi säkerställer att alla kontaktpunkter efterlämnar bestående, positiva avtryck.

Ert företag behöver inte bara ha ett varumärke utan måste också skapa förutsättningarna för att kunna leva och uppleva det.

Genom rätt, konceptualiserat och inbjudande bemötande och de rätta inredningsdetaljerna skapas känslor som i förlängningen ger relationer för livet.

Our process

Genomförs via våra affärsområden The People & The Interior.

Det är ingen slump att Apple kopierade Ritz-Carlton, världens mest prestigefyllda hotell och världens bästa serviceupplevelse när de skapade sitt koncept för bemötande, känsla och kundhantering. Inget får lämnas åt ödet, allt som kan påverkas skall planeras, rutinsättas och efterlevas.

Vårt mål är att ni ska ta kontrollen över ert första intryck. Likväl i bemötande som i det visuella. Allt för ökad kundnöjdhet och verkliga resultat på sista raden.

Our process

Genomförs via våra affärsområden The People & The Interior.

Det är ingen slump att Apple kopierade Ritz-Carlton, världens mest prestigefyllda hotell och världens bästa serviceupplevelse när de skapade sitt koncept för bemötande, känsla och kundhantering. Inget får lämnas åt ödet, allt som kan påverkas skall planeras, rutinsättas och efterlevas.

Vårt mål är att ni ska ta kontrollen över ert första intryck. Likväl i bemötande som i det visuella. Allt för ökad kundnöjdhet och verkliga resultat på sista raden.